UNFOLD / Creative Agency

Merkcampagnes en -ervaringen creëren die mensen raken. Dat is waar we voor staan. Al meer dan 20 jaar brengen wij de verhalen van onze merken tot leven. Of het nu om mode, sport, beauty, kunst, design, food of reizen gaat, wij ontvouwen de verhalen van vanuit de kern van een merk en vice versa. Onze visie is gebaseerd op de overtuiging dat de beste ideeën van binnenuit komen, zodat de ware essentie van het merk tot uiting komt. Zo vertalen we het ‘waarom’ van een merk in een verhaal voor een campagne. Om media en influencers te bereiken moeten merken verleiden en inspireren. Esthetische aantrekkingskracht is daarbij belangrijk, maar de diepere, verborgen lagen van een concept zijn net zo belangrijk om een iconische campagne neer te zetten.

 

Dankzij onze best practices hebben wij een geïntegreerde, contentgerichte aanpak weten te ontwikkelen. Deze aanpak hebben we samengevat in het UNFOLD 360°-model. Hierin worden content marketing, PR, event management, ervaringsgerichte merkactivatie, SEO, social media, advertenties, influencer marketing en ambassadeursstrategieën met elkaar gecombineerd om naamsbekendheid op de lange termijn te genereren. Deze thematische campagnecyclus zorgt voor de managementflow en creatieve ruimte die wij nodig hebben om gelaagde en geïntegreerde marketingcampagnes te ontwikkelen en uit te voeren. Van earned, paid, owned en shared media naar merkactivatie en monitoring en analyses in realtime. Download hier de UNFOLD360-whitepaper voor meer informatie over onze visie en werkwijze.

 

Tot ons klantportfolio behoren nieuwe en gevestigde merken als adidas, Guess, O’Neill, Seafolly, Reebok, Unisa, The School of Life, Farrow & Ball, Kikkerland, China Airlines, unu motors en Lloyd Hotel. In de luxe-industrie hebben wij evenementen georganiseerd voor Agent Provocateur, Valentino, Tod’s en Moët & Chandon.